برگزاری مسابقات قرآنی ویژه پرسنل وسربازان زندان‌های استان کردستان  

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه پرسنل وسربازان زندان‌های استان درسنندج خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ اسحاق ابرهیمی مدیرکل زندان‌های استان کردستان صبح امروز در آخرین روز مسابقات قرآنی ویژه پرسنل وسربازان زندان‌های استاندر سنندج گفت: مسابقات قرآنی ویژه پرسنل وسربازان زندان‌های استان در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم در محل این اداره‌کل برگزار شد.

 وی افزود: در این مسابقات که داوری آن را نیز یکی از داوران بین‌المللی قرآن عهده‌دار بود، پرسنل و سربازان به صورت مجزا و در3 روز متوالی با هم به رقابت پرداختند.

 مدیرکل زندان‌های کردستان، هدف از برگزاری این مسابقات را در مرحله اول آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم این کتاب آسمانی دانست.

ابراهیمی نماز و قرآن را دو بال اصلی فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های این استان دانست وافزود: برگزاری برنامه‌های قرآنی در زندان‌ها نقش بسزایی در تربیت روح و روان مددجویان دارد.

 وی به فعالیت هفت اندرزگاه قرآنی در زندان‌های استان اشاره کردو گفت: در زندان‌های کردستان در راستای ترغیب هرچه بیشترمددجویان برای حضور در برنامه‌های قرآنی به صورت ویژه تحت آموزش‌ قرار می‌گیرند.

 عضو شورای قضائی استان کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون مددجویان زندان‌های کردستان موفق به دریافت بیش از 800 گواهینامه در رشته‌های مختلف قرآنی شده‌اند، افزود: حضور بیش از 500 مددجوی حافظ قرآن از یک جزء تاکل قرآن نشان‌دهنده تلاش مسئولان زندان‌های استان در راستای ترویج قرآن کریم در مراکز اصلاحی و تربیتی است.

در پایان از نفرات اول تا سوم این مسابقات با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود قدردانی به عمل آمد.

 انتهای پیام/ م ح

اعطای 800 گواهینامه قرآنی به مددجویان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.